פילאטיס מכשירים בשיטת "סטוט" לקבוצות קטנות

שיעורים מובנים של אימון בשיטת “סטוט פילאטיס” בקבוצה קטנה, עד 5 מתאמנים, שבהם לומדים לנוע מתוך מנח גוף טבעי ונכון.

את שיטת ה’סטוט פילאטיס’ פיתחה מוירה סטוט מתוך הפילאטיס המקורי, והיא כוללת יותר מ-500 תרגילים שונים שמתבצעים בתמיכה של מכשירים או על מזרן. האימון מבוסס על חמישה עקרונות אנטומיים וביו-מכניים מרכזיים:
נשימה
מיקום אגן
מיקום צלעות
ייצוב שכמות
מיקום הראש והצוואר

השמירה על עקרונות אלה והחזרה עליהם בכל שיעור ושיעור מבססת תנועה נכונה, איכותית ונטולה ממתח וכאב, מגדילה את טווחי התנועה של הגוף, מלמדת את המתאמנים לנוע מתוך הקשבה לגופם, ומסייעת להם לסגל דפוסי תנועה חדשים ואיכותיים.

יתרונות האימון – סטוט פילאטיס

  • אימון בקבוצה קטנה שמאפשר לכל מתאמן לקבל יחס אישי והקפדה על ביצוע נכון ואיכותי של התרגיל.
  • מכשירי הפילאטיס מושתתים על התנגדויות של מערכת קפיצים שמשנה את המתח, ותוך כדי עבודה מגרה את השרירים, וכך יוצרת אימון מותאם בדרגות קושי שונות.
  • מכשירי הפילאטיס תומכים בתנועה, ומסייעים למתאמן להרחיב את טווחי התנועה.
  • שיטת אימון ייחודית המאפשרת לחזק, להאריך ולהגמיש את הגוף.
  • הקפדה על מנח גוף התחלתי נכון, מסייע למתאמנים לסגל דפוסים חדשים של תנועה נטולה מכאב.

במידת הצורך קיימת אפשרות לתאם אימון אישי שיאפשר למתאמן לחזק ולהעמיק את בסיס התנועה, לבסס את עקרונות השיטה ולצבור ביטחון, שיאפשר לו להשתלב בצורה איכותית יותר באימון הקבוצתי.

מוזמנים לסטודיו האינטימי שלי במושב רגבה – לנוע בהקשבה לגוף, ולחזק אותו ללא כאב.